TicketBoss Logo TicketBoss Retina Logo TicketBoss Sticky Logo TicketBoss Sticky Logo Retina
  • HEM
  • VÅRA TJÄNSTER
  • ÖPPNA ETT SYSTEM
  • DEMO
  • FAQ
    • FAQ för Arrangörer
    • FAQ för Biljettköpare
  • KONTAKT
  • English
  • HEM
  • VÅRA TJÄNSTER
  • ÖPPNA ETT SYSTEM
  • DEMO
  • FAQ
    • FAQ för Arrangörer
    • FAQ för Biljettköpare
  • KONTAKT
  • English
  • FAQ
Home/FAQ/FAQ för biljettköpare/Event
Event Aliona 2017-05-04T17:21:08+00:00

Event

Kontakta arrangören

I varje evenemang hittar du fliken “Kontakta arrangören”.

Evenemanget blev inställt. Hur får jag pengarna tillbaka?

Det är alltid tråkigt när en evenemang ställs in.

Du blir alltid kontaktad av arrangören via mail vid inställt evenemang. Där blir du informerad om när ditt återköp kommer att göras.

Har arrangören ställt in evenemang, men du har inte fått någon mail? Kontrollera att den inte ligger i skräppostkorgen, om den inte finns där kan du alltid maila arrangören själv. I varje evenemang hittar du fliken “Kontakta arrangören”.

Tips.

*Dubbelkolla ditt kontoutdrag. Du kan också kolla upp datumet för ditt biljettköp. Ibland kan återbetalningar hamna på köpdatum.

*Det tar det upp till 5 bankdagar innan pengarna kommer in på det bankkonto.

 TicketBoss är en produkt av TimeBoss AB | info@ticketboss.se

Allmänna villkor

Copyright © 2017 TicketBoss
Powered by Develit AB